31 iul. 2010

.. tarziu in noapte ..

..am incercat sa vad un film .. dar l-am oprit .. pentru ca gandurile mele zboara in mii de locuri si nu pot savura filmul ca la carte.

Ma gandesc ce dor cumplit ma apasa.. un dor ce ar putea sa umple distanta dintre Spania si Romania de cateva ori ..

Mi-e dor de oamenii din viata mea .. de familia mea si de prietenii mei ..

Mi-e dor de Ela, de fiecare data cand vorbim pe mess imi dau lacrimile ca e nasol .. e nasol sa ii spui imi e dor de tine unei persoane cu care ma vedeam de minim 3 ori pe zi.

Mi-e dor de Indra, pentru ca era mereu acolo pentru mine, sa ma asculte, sa ma sprijine, si acum e tot acolo, numai ca acolo de acum e prea departe.. si nu ajung la ea.

Si mai presus de orice, mi-e dor de Adi.. de el nu ma desparte distanta fizica, asta nu a tinut niciodata cu noi.. ci cea sufleteasca.. el stie mereu ce sa zica sa faca ziua sa prinda culoare, sa faca ochii mei sa luceasca si sa ma faca sa rad, sa ma linistesc, sa uit. Dar nu mai e ca atunci .. si nici nu cred ca va mai fi vreodata .. si regret .. e cel mai mare regret al vietii mele .. ca undeva, prietenia noastra a cazut, si s-a lovit, si nimeni nu a fost atent sa o ajute sa se ridice, sa o scuture de praf si sa-i bandajeze ranile .. si .. si nu mai am cuvinte, am doar pareri de rau.

Cand ma intorc acasa, distanta fizica dispare, pe fetele mele le vad din nou, le strang in brate si ne reluam cursul frumoasei noastre prietenii .. dar .. cu Adi cum ramane? De ce nu am fost atenta? De ce nu am avut grija de prietenia care imi oferea siguranta?

.. degeaba mai pun intrebari acum .. nimeni nu are nici raspunsul nici rezolvarea .. e prea tarziu..

11 comentarii:

Anonim spunea...

Si eu am ramas undeva pe afara.... Multumesc :)

Anonim spunea...

Multumesc frumos Katule...Apreciez gestul tau :)

Lips of an angel spunea...

Tu cine? Nu-mi amintesc sa cunosc pe cineva cu numele de Anonim.

Anonim spunea...

Pacat ca nu-ti amintesti .... Promit sa raman la acelasi stadiu si pe viitor ... Si cica eram prieteni :))))

Anonim spunea...

Lol...Acum pui aprobare comentarii..... :) Penibil

Arkimond spunea...

Dacă aveam bani mai mulţi aş schimba lumea. dar nu am si deocamdata incerc cu ce am :P

Anonim spunea...

Pentru ca asa ai vrut tu! :) Semnat, stii tu cine...

akhe spunea...

sa iti fie dor si sa regreti sunt lucruri inca diferite.
iti e dor de fete, regreti prietenia pierduta.

ma gandeam la tine si am zis sa vad.., mda acum vad de cand e postul.
las comm nu ca nu am altceva ce face.
pace.

Maria spunea...

imi place blogul interesant

Masaj erotic Alba Iulia spunea...

foarte interesant articolul l-am citit cu multa placere

Anonim spunea...

este Daniel Marian Dionisie,
facebook.com/profile.php/?id=100000495493782&name=xhp_nt__fb__action__open_user
Constanta, str Eliberarii nr 3, sylvercheetah53@yahoo.com,0770.645.965, 0770.645.962

Trimiteți un comentariu