18 iun. 2009

BFF`s



Mai tineti minte cand eram mici si spuneam "Tu vei fi prietenul meu pentru toata viata." sau " Vreau sa fiu nasa la nunta ta, nasa copiilor tai" ? Cate din acele prietenii s-au pastrat, pana unde tine acest "pentru totdeauna"? Eu cred ca in ziua de azi "totdeauna" e mai scurt decat credem. Eu cred ca oamenii au uitat sa iubeasca, au uitat sa ierte, au uitat sa fie prieteni neconditinat. Atunci cand poti spune cu mana pe inima si cu sufletul curat "da, el e prietenul meu" nu renunti la el oricum. Nu renunti la un prieten doar pentru ca nu ti-a raspuns la telefon, sau pentru ca a zis ceva deranjant, nu renunti la un prieten doar pentru ca a facut un gest care te-a durut pe moment. Nu e prietenie adevarata daca la prima cearta rupeti firul prieteniei si fiecare isi vede de viata lui. Prietenia se presupune sa fie un sentiment neconditionat, esti prietenul unui om indiferent cati bani are, ce note are la scoala, sau daca face sau nu facultatea, esti prieten cu un om pentru ca simti ca merita increderea ta, esti prieten cu un om pentru ca simpla lui prezenta iti face bine, pentru ca aveti anumite lucruri in comun, pentru ca mintile voastre gandesc mai bine impreuna si pentru ca e cel pe care stii ca te poti baza in orice moment.
Nu pot decat sa privesc cu tristele prietenii care de destrama din nimicuri. E indignant sa vezi cum doi prieteni care pana ieri radeau impreuna, faceau planuri, isi povesteau verzi-si-albastre, astazi au hotarat sa nu-si mai vorbeasca si sa-si vada fiecare de viata lui si sa lase deoparte toate amintirile si sentimentele care ii legau.
Asta e motivul pentru care am spus ca admir relatia protagonistelor GG, pentru ca in ciuda certurilor crunte dintre ele, niciuna nu a renuntat la prietenia dintre ele, niciuna nu a lasat-o la greu pe cealalta, s-au sprijinit si s-au iubit ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Asta e prietenia adevarata: neconditionata, blanda, sincera, iertatoare, statornica. Asta e prietenia pe care noi oamenii am uitat sa o oferim, am uitat sa o primim si asta e motivul pentru care sufletele noastre sunt atat de goale.

PS: postul asta are o serie de muze .. cateva perechi de prieteni care uita ce rol au unul in viata celuilalt.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu