24 iun. 2009

Prieteni falsi - Prieteni adevarati

Cum Alex a luat niste chestiute foarte sepsy de pe net despre prieteni, am hotarat sa pun si eu comparatia pe care multi am citit-o intre prietenii falsi si prietenii adevarati .

PRIETENII FALSI: Niciodata nu-ti cer de mancare.
PRIETENII ADEVARATI: Din cauza lor nu mai ai mancare.
(oricat ar parea de ciudat, e adevarat, ganditi-va bine si va veti da seama de ce.)

PRIETENII FALSI: Se adreseaza parintilor tai cu D-l/D-na
PRIETENII ADEVARATI: Se adreseaza parintilor tai cu TATA/MAMA
(asta e chiar foarte dulce .. )

PRIETENII FALSI: Te vor scoate din inchisoare si-ti vor spune cu ce-ai gresit.
PRIETENII ADEVARATI: Se vor aseza langa tine spunand “Fir-ash … ce-am belit-o … da a fost marfa :D !”
(la bine, si la rau, nu?)

PRIETENII FALSI: Nu te-au vazut niciodata plangand.
PRIETENII ADEVARATI: Plang alaturi de tine
(asta e prima dovada a prieteniei adevarate)

PRIETENII FALSI: Iti imprumuta chesti pentru cateva zile ca mai apoi sa ti le dea inapoi.
PRIETENII ADEVARATI: Iti tin lucrurile atat de mult incat uita ca erau ale tale.
(la ordinea zilei :">)

PRIETENII FALSI: Cunosc cateva lucruri despre tine.
PRIETENII ADEVARATI: Ar putea sa scrie o carte despre tine numai cu citatele tale.
(sau un blog, dupa caz :)) )

PRIETENII FALSI: Te vor lasa in urma daca asa a facut si restu lumii.
PRIETENII ADEVARATI: Vor lua tot restul lumii la capace pentru ca te-a lasat in urma.


PRIETENII FALSI: Vor la usa de la intrare.
PRIETENII ADEVARATI: Intra direct in si spun “AM AJUNS ACASA!”


PRIETENII FALSI: Sunt pentru o perioda.
PRIETENII ADEVARATI: SUNT PE VIATA.


PRIETENII FALSI: Iti vor lua bautura de la nas cand vor crede ca ai baut destul
PRIETENII ADEVARATI: Se vor uita la tine cum te impiedici peste si vor spune “Termina-ti fai paharu de baut si ca nu irosim alcoolu’.”

Astea sunt foarte, foarte putine chestii care deosebesc un prieten adevarat de unul fals.

9 comentarii:

Anonim spunea...

Doamne ce-mi plac astea :X:X

Anonim spunea...

Totul e adevarat...am trecut prin majoritatea situatiilor scrise mai sus...

Anonim spunea...

nu stiu ce sa zic nu am avut niciodata ocazia de a avea vreodata un prieten

Arkimond spunea...

pfoai de plm :D
cand imi aduc aminte, imi curg lacrimile...
nu mai poti scrie mai multe :D ?

Arkimond spunea...

pfoai de plm cand imi aduc aminte, imi curg lacrimile....
nu poti posta mai multe cacaturi din astea :D ?

Anonim spunea...

asa este !!

Anonim spunea...

sunt prea reale

Anonim spunea...

ai dreptate

Anonim spunea...

da bine mai sunt gandite,chiar asa este in viata asta !

Trimiteți un comentariu