24 iun. 2009

Cel mai bun prieten ....

Ca tot vorbeam intr-un post de-al meu un pic despre cel mai bun prieten, m-am gandit ca ar fi bine sa fac un post mai lung, in care sa vorbesc despre acesta .

Am avut in parcursul acestor ani, mai multe persoane care au ajunsa sa detina "titlul" de cel mai bun prieten al meu dar din pacate s-au dovedit a fi nedemni de acest titlu ...Toti, pana cand l-am cunoscut pe Adi . Ce-i drept, ne stiam de mai mult timp , cam de vreo 4 ani dar nu am avut ocazia sa ne cunoastem fata-n fata, ci doar pe internet, prin intermediul forumului Akcent si al Yahoo Messenger-ului . Din pacate, legatura pe internet s-a intrerupt la un moment dat, din diferite motive pe care nu as dori sa le comentez ....

Si uite ca in ianuarie 2009, ne gasim si noi pentru prima oara, in Gara de Nord, in fata Mc Donalts-ului . Recunosc, chiar nu ma asteptam ca o sa iasa asa de bine :P . Inca un lucru pe care l-am remarcat la Adi, cand l-am cunoscut; este acel lucru pe care i-l spun toate fetele si anume ca are niste ochi foarte frumosi :)))

Si de aia imi place mie sa-i spun ca are " o privire blanda si NEPERVERSA de copil '' :D

Adi este primul om care mi-a intrat in suflet abia dupa 4 zile de cand ne-am cunoscut, si la care am tinut si tin ca la un frate.
Cu el am facut tot felul de tampenii prin Bucuresti, el a fost cel care m-a facut sa rad atunci cand am picat examenele din sesiunea I , el a fost cel care mi-a ridicat moralul atunci cand mi-a murit bunicul, el a fost acela care m-a ascultat la 1 noaptea cand fierbeam de nervi pentru ca mi se stricase in acelasi timp telefonul mobil si laptop-ul si tot el mi-a deschis ochii cu privire la o persoana care efectiv isi batea joc de bunatatea mea :)) .
Cu el m-am plimbat prin parc la 5 jumate dimineata, cu el am mers pe stadion la meci, cu el am furat furculite din Spring Time, cu el alergam pe la metrou, de se lua lumea de noi si multe alte amintiri frumoase ...

Da, este un om deosebit si cei care-l au ca prieten ar trebui sa se considere foarte norocosi pentru ca mai rar gasesti astfel de oameni . Il consider fratele meu nu doar pentru ca mi-a fost mereu alaturi, pentru ca nu m-a lasat niciodata balta ci si pentru ca mi-a respectat prietenia, pentru ca niciodata nu a profitat de mine, pentru ca m-a apreciat si tratat ca pe un prieten foarte bun, nu doar ca pe un nou cunoscut . Cel putin asa m-am simtit eu, ca si cum i-as fi prieten inca din copilarie .

Nu sunt doar simple cuvinte ceea ce am scris aici, nu sunt niste vorbe spuse la plesneala sau doar pentru a ma da bine pe langa Adi, ci sunt niste ganduri foarte sincere, este ceea ce simt si ceea ce cred si sper din suflet ca tu, sa ramai mereu cel mai bun prieten al meu , pentru ca sincer, dupa cum ti-am spus si pe mess, nu as reactiona prea bine daca as sti ca de maine noi doi nu am mai vorbi deloc pentru ca pe langa familie, ai ajuns sa ocupi un rol foarte important in viata mea, acela de fratior al meu, un fratior pe care nu l-am avut niciodata :P

Te pup, si mersi inca odata pentru tot ce ai facut pentru mine :P .

9 comentarii:

Lips of an angel spunea...

O legatura divina v-a adus impreuna.

Trebuia sa spun asta =)).

Mai ce sa zic, ma bucur ca v-ati gasit unul pe celalalt si ca insemnati atat de mult unul pt celalalt (chiar daca tu crezi ca sunt geloasa,nu am fost si nu o sa fiu niciodata geloasa pe o prietenie adevarat, dimpotriva), ma bucur ca va sprijiniti si ca sunteti ca fratii.

ღ blue_eyes ღ spunea...

Sper ca prietenia voasta sa dureze mult timp de aici incolo pentru ca amandoi sunteti niste oameni deosebiti si ma simt tare mandra ca v-am cunoscut. :*

Papi spunea...

@ Katu : Tu si legaturile tale divine :P . Si da, recunosc, Adi inseamna foarte mult pentru mine, dupa cum am spus-o si in post-ul de mai sus, pe langa familie, este cel mai important om pentru mine .
Si daca ai fi geloasa, ar trebui sa-ti deschizi o fabrica, pentru ca ai elimina muuuult gel =))))) .

@ Paulici : Dap,intr-adevar Adi este un om deosebit :P . Si eu sunt tare mandru ca l-am cunoscut :P

Lips of an angel spunea...

Hai nu zau !! =))

Papi spunea...

Da iubire, vorbesc serios ;;) . Vezi ca deja ai comanda de vreo 20 de cutii de gel :->

Lips of an angel spunea...

Si ce faceti voi cu atata gel? =)) Am uitat sa spun.. gelul e pt igiena intima =)))))

Papi spunea...

Era sa zic eu ce Katule :D . Dorim sa fie aplicat de catre SURSA ;;) =)))

Lips of an angel spunea...

=)) Doriti? Repet.. asta-i doar o fantezie de-a ta =)). Te pup.. ma duc la concert Holograf.

Papi spunea...

Bine mah:P . Distractie placuta :P si hai sa fim ON TOPIC la acest post :p

Trimiteți un comentariu