6 iul. 2009

Mi-e dor..

Da. Mi-e dor de cea mai buna prietena a mea.

Cum in ultimele posturi, s-a scris despre ce inseamna sa fi un prieten adevarat, mi-a venit si mie randul. Nu o sa scriu la modul general, ci o sa scriu cateva lucrusoare despre cea mai buna prietena a mea.

Pare stupid dar in vacanta asta n-am reusit sa o vad decat de 2 ori asta pentru ca e plecata din tara, iar in timpul scolii ajungem sa ne vedem foarte rar. Orice om are dreptul la vacanta.. dar imi lipseste mult.
Desi e inconjurata de foarte multi prieteni, cred ca sunt singura care i-a fost mereu aproape. Am fost mereu langa ea cand a avut nevoie de un sfat, am fost mereu acolo cand simtea ca pamantul ii fuge de sub picioare si intotdeauna am incercat sa-i deschid ochii in anumite privinte. N-am sa uit niciodata ca mi-a fost alaturi in cele mai grele momente, ca intotdeauna face in asa fel incat sa-mi ridice moralul atunci cand sunt suparata si in ciuda tuturor intamplate, am reusit sa trecem peste toate si sa ramanem prietene in continuare.

Mi-e dor de verile petrecute impreuna, mi-e dor de zilele cand hoinaream amandoua prin oras si pierdeam timpul aiurea la shopping. Mi-e dor sa stam cu orele la barfa, sa ne uitam la filme sau documentare, sa radem, sa dansam si sa cantam. Mi-e dor sa mergem la Mc'Donald's si sa jumulim servetele, mi-e dor sa ne prinda ploaia si sa incepem sa alergam de nebune spre casa. Mi-e dor de momentele in care ne plimbam linistite pe aleea din parc si masini dubioasa se opresc dintr-o data si ne trezim stropite cu apa. Mi-e dor sa mergem la petreceri si in excursii impreuna.
Mi-e dor de timpul petrecut cu tine.. si abia astept sa te intorci, sa te imbratisez tare, tare. :)

8 comentarii:

Papi spunea...

He he, crede-ma ca si mie mi-e foarte dor de Adi. Cu el faceam toate tampeniile prin Bucuresti, ne distram,radeam, eram alaturi unul de celalalt la bine si la greu. Da,suntem si acum alaturi unul de celalalt, dar parca e altfel atunci cand e totul live :D .

Papi spunea...

P.S: Am uitat sa spun, foarte frumos post-ul :P

ღ blue_eyes ღ spunea...

Sa-ti rup mana .. adica voiam sa zic saru`mana. :D

Stiu ca e altfel atunci cand e live. :P Telefoanele, sms-urile si messul parca n-au niciun farmec.. cel putin la mine. :))

Lips of an angel spunea...

O relatie formata la distanta rezista si cand esti langa omul respectiv, insa o relatie formata aproape de tine e greu sa o intretii la distanta. :(

Anonim spunea...

Ce frumos scrii, Paulici :">

ღ blue_eyes ღ spunea...

Saru`mana !! :*

exelle spunea...

Paula mami ce-i al tau ea-l tau! :>

Mike spunea...

Mai sufletel, nu sunt deloc de acord cu tine, nu cred in prietenii, poate in relatii bazate pe principii, uite un prieten din viitor aici, http://www.renault-ze.com/ro/ ca de trb sa ne mai gandim si la natura ... zi care dintre ele iti place ???

Trimiteți un comentariu