14 iul. 2009

My best friend girl/boy


Credeti in prietenie adevarata intre un barbat si o femeie? Credeti ca intre doua persoane de sex diferit pot nutri si alt tip de sentimente in afara de cele de erotism, de dorinta trupeasca si de dragoste? Credeti ca un barbat si o femeie se pot sprijini in orice moment, fara ca unul din ei sa aiba vreun gand ascuns? Mie personal viata mi-a dovedit de multe ori ca se poate, dar si la fel de multe ori ca nu se poate. In prietenia sincera dintre un baiat si o fata nu poate interveni invidia, gelozia sau certurile infantile. Fetele sunt mereu mai sensibile si se simt atacate din orice, simt nevoia de a fi protejate si aprobate, in schimb baietii dau dovada de o doza de echilibru ridicata, sunt mai linistiti si mai cerebrali. Certurile intr-o astfel de relatie ar avea un motiv foarte bine intemeiat. Prietenul meu cel mai bun este cel mai important barbat din viata mea, el ma sprijina, el ma ajuta , el ma sfatuieste, el ma face sa rad si el ma cearta atunci cand gresesc, imi atrage atentia asupra prostiilor pe care le fac, dar totusi imi intinde apoi o mana cand sunt la pamant. Toate prieteniile sunt magice, doar ca prietenia dintre un baiat si o fata este perfecta, este magica, sincera, echilibrata si durabila. Prietenul baiat nu se va supara niciodata daca i-ai agatat tricoul, pentru ca nu vei imprumuta haine de la el, prietenul baiat nu va pune ochii niciodata pe prietenul tau, prietenul baiat nu va fi suparat niciodata daca mergi cu alte prietene la shopping.

Tot ce conteaza e ca prietenia asta sa fie sincera. Fiindca apoi nu va mai fi o prietenie. Multe relatii amoroase nasc dintr-o prieteni adevarata, insa putine dureaza, si asa dispare atat magia prieteniei pure si nestramutata, cat si magia dragostei si a pasiunii.. si asa prietenii ajung sa isi raspunda ocazional la un "Buna!" aruncat din coltul gurii.

Voi avea mereu un respect deosebit pentru cei care-si pastreaza prieteniile neatinse de focul pasiunii, si o admiratie incredibila fata de cei care au o relatie formata dintr-o prietenie stransa, o relatie care ii implineste pe toate planurile, o relatie la care nu vor renunta niciodata, de dragul iubirii dintre ei si de dragul prieteniei care ii leaga.

3 comentarii:

Anonim spunea...

E absurd ca doi oameni care se cunosc foarte bine (indiferent ca sunt prieteni/iubiti) sa nu aiba ce sa isi spuna inafara de un simplu `buna` ... e trist si am trait asemenea momente.

Referitor la ultimul paragraf... ai surprins foarte bine in cuvinte viata de zi cu zi. Sunt frumoasa povestile de dragoste nascute din prietenii, pacat de cele care nu tin...

Robert spunea...

Am vazut un super film cu titlul asa :x

Lips of an angel spunea...

L-am vazut si eu !! :D

Trimiteți un comentariu