3 iul. 2009

Jocul mintii


Ce-ar fi sa jucam un joc? Bineinteles cu tema "prietenie". Atunci cand spui cuvantul prieten ce iti trece prima oara prin minte? Ce asociezi tu cu prietenul, cu prietenia?

Eu atunci cand spun prieten in primul rand imi urla tare in minte cuvantul incredere, apoi sinceritate dupa care urmeaza in-de-aproape sprijin, amintiri, atentie, iubire, zambete, imbratisari, secrete, discutii, veselie. Si mai detaliat urmeaza chestiile mai de suprafata, mai superficiale cum ar fi : petreceri, plimbari, bautura, seminte, cafenele, concerte, filme, carti (whist), sucuri, ciondaneli, glume, tachinari, gatit. Si imi mai rasuna in minte si in suflet numele lor, unul cate unul, pentru cate au facut pentru mine, pentru cat de apropiati sunt de sufletul meu, pentru cat de mult tin la ei si pentru cata incredere reciprica ne oferim. Imi iubesc prietenii, iubesc prietenia in general, ea scoate tot ce e mai bun din noi.

PS: Trebuia sa las un post scurt, pentru ca de cand am inceput munca rar dau pe langa tastatura, din pacate.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu