24 iul. 2009

Prietenia dintre fete.

S-a vorbit despre prietenia dintre baieti, despre prietenia dintre o fata si un baiat, acum e randul meu sa incerc sa scriu despre prietenia dintre fete.
Din punctul meu de vedere, e foarte greu sa mentii o prietenie adevarata cu o fata, daca si tu la randul tau esti tot fata. De ce? Pai e foarte simplu. Viata m-a invatat ca respectul si increderea se castiga treptat, dar m-a mai invatat si ca acestea se pot duce pe apa sambetei intr-o clipa. Relatia de prietenie dintre doua fete se poate rupe din diverse motive: invidie, egosim, orgoliu si barfa. Am trecut prin toate astea si nu cred ca o sa pot sa fiu vreodata capabila sa pun ochii pe prietenul prietenei mele, sa stau la colt de strada si sa spun la toata lumea probeleme ei sau sa o inlocuiesc cu altcineva si sa uit tot ce ne-a legat. Am avut multe prietene dar una singura mi-a dovedit ca pot sa am 100% incredere in ea.
Lasand la o parte lucrurile negative care pot interveni, prietenia dintre doua fete poate fi magica si stransa ce poate dura pentru totdeauna daca intre cele doua exista comunicare, incredere, lucruri in comun.

Cu prietena ta cea mai buna poti sa ai cele mai placute si frumoase amintiri, o poti imbratisa ori de cate ori simti nevoia si o poti suna indiferent daca e zi sau noapte.
Intotdeauna o sa fie langa tine atunci cand iubitul te-a parasit si o sa te faca sa-ti dai seama ca nu are rost sa stai inchisa in casa si sa plangi, intotdeauna o sa fie dispusa sa-ti imprumute un articol vestimentar, intotdeauna o sa-ti fie alaturi indiferent de situatie, intotdeauna o sa poti sa discuti cu ea despre orice (moda, muzica, baieti si chiar si despre sex). Niciodata nu o sa te critice daca incepi sa plangi in timp ce urmaresti un film de dragoste, niciodata nu o sa se supere daca pierdeti timpul aiurea la shopping.

Chiar daca aveti multi prieteni si prietene, nimeni si nimic nu poate sa-ti inlocuiasca prietena cea mai buna.

"Nu rupe firul unei prietenii, caci, chiar daca il legi din nou, nodul ramane."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu