24 mai 2009

A fost odata ..

Cine oare nu are prieteni pe care i-a pierdut? Prieteni cu care s-a certat sau poate de care doar s-a distantat din terte motive? Cred ca oricine. Pierderea unui prieten e ca o taietura pe inima, simti cum aerul ti se blocheaza in gat, cum iti sta pulsul si mintea nu iti sta decat la motivul pentru care prietenia voastra s-a destramat.

Imi vin in minte atatea amintiri petrecute cu prietenii mei, nopti nedormite petrecute impreuna, cum am ras si am plans impreuna, cum imparteam mancarea, cafeaua, tigarile, hainele si cosmeticele, cat de imbratisam si ne pupam doar asa, de nebuni. Imi e atat de dor de momentele alea in care nu ne pasa de nimic.

Fiecare prieten are pentru noi o valoare incredibila, si odata cu el pleaca o parte din fiinta noastra, odata cu el se duc zambetele si apar regretele.

In fiecare zi imi amintesc de prietenii pe care i-am pierdut in drumul meu in viata, de prietenii care nu au putut tine pasul cu mine sau cei cu care nu am putut eu sa tin pasul.
Ii multumesc lui Dumnezeu pentru prietenii care ii am langa mine, care sunt alaturi de mine in orice clipa, care ma cunosc si totusi ma iubesc asa cum sunt.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu