23 mai 2009

Prietenii tai !!

Incep acest blog al prieteniei, sentimentul cel mai pur, mai neconditionat si mai statornic dintre doi oameni (si aici vorbesc despre adevarata prietenie) , cu cateva citate, de prin lume adunate, despre prietenie si ceea ce dezvolta ea in sufletul si viata oamenilor.

Un om nu poate sa-i vorbeasca fiului sau decat ca un tata; sotiei sale, decat ca sot; dusmanului sau, decat in termeni corespunzatori; in timp ce un prieten le poate vorbi dupa cum impune situatia, nu dupa cum i se potriveste persoanei.

In prietenie, la fel ca si in dragoste, adesea te fac mai fericit lucrurile stiute, decat cele pe care nu le cunosti.

Prietenia e lucrul cel mai greu de explicat. Nu este ceva ce se poate invata la scoala. Dar daca nu ai invatat ce inseamna prietenia inseamna ca nu ai invatat nimic. (so true)

Cand nu mai am putere inchid ochii si realizez ca prietenii mei imi sunt energia mea. (citatul meu preferat)

Cei rai nu au decat partasi; voluptosii, tovarasi de orgii; oamenii de afaceri, asociati; oamenii politici aduna pe nemultumiti; cei mai multi oameni fara ocupatie au relatii, principii au curtezani; doar oamenii virtuosi au prieteni.

Prietenia indoieste bucuriile si injumatateste necazurile.

E bine sa te induiosezi de nenorocirea prietenilor tai, dar mai bine este sa le vii in ajutor.

Prietenia nu rezista nici un jigniri, nici in infrangeri. Ea moare. (asta l-as dedica cuiva drag din viata mea, desi nu cred ca va ajunge vreodata sa citeasca toate astea..)

Nu are nicio noima sa cersesti prietenia. (asta li se potriveste multora..)

A avea un prieten este mai vital decat a avea un inger.

1 comentarii:

ღ blue_eyes ღ spunea...

In sfarsit blog-ul mul asteptat. ;))

Sa va vad ca scrieti des pe aici. :-w >:D<

Trimiteți un comentariu