27 mai 2009

.. ne ai pe noi ..

Ma gandesc serios la prietenii mei, cei de acum, cei pe care nu-i mai am. Stiti si voi ca viata este facuta din chestii marunte, dar toate chestiile astea marunte conteaza enorm, fiecare mesaj primit, fiecare imbratisare.

Imi amintesc de fiecare data ca am gatit impreuna cu prietenele mele, razand, rugandu-ne sa nu dam gresi, cantand si apoi la final mandrindu-ne si mai ales laudandu-ne cu ceea ce obtineam. Nu degeaba se spune ca atunci cand pui putina dragoste in ceea ce faci e imposibil sa nu iasa perfect.
"Hei Bubu, cand mai facem si noi ceva bun?"

Ce poate fi mai frumos, decat sa te trezesti dimineata, cu prietenii langa tine si sa va dezmeticiti impreuna cu o cafea in fata (bine,bine si tigarile)? Sau cum e sa stai noaptea in cort, afara sa ploua si sa simti cum frigul iti amorteste oasele, dar totusi sa nu dai importanta, fiindca langa tine ai prietenii care incearca sa incalzeasca atmosfera (la propriu si la figurat).

Ati fost vreodata treziti de prietenii vostri la 3 dimineata cu un telefon de genul: "Alo, ce faci mami? Vroiam sa vad daca dormi bine?" . Cum sa nu-ti umple sufletul de bucurie momentul in care un prieten iti spune "Vino odata acasa, ca ne e dor de tine."

Cum sa nu-ti iubesti prietenii care au grija sa te faca sa razi atunci cand au impresia ca esti trist? Imi amintesc o faza de saptamanile trecute cand ma certasem cu parintii mei si eram foarte trista, am iesit din scara blocului cu ochii umflati de plans si rosii, iar prietenele mele m-au intrebat ce am patit, eu le-am spus ca nu vreau sa vorbesc despre asta iar la insistentele lor au primit un raspuns : "Numai ca iar incep sa plang si mi se scurge rimelul" .. fraza urmata de cateva rasete si de cateva frumoase aprobari "Da ai dreptate, vorbim cand ne intoarcem din oras ca atunci putem plange toate" . Am avut mereu norocul de a avea niste prieteni pe cat de seriosi pe atat de glumeti si de pusi pe sotii.

Fie ca suntem in fata blocului cu punga de seminte in mana, si ne uitam la mondenii pe telefon (=))) , fie ca stam in casa jucand whist, facand misto de anunturi din ziar sau pur si simplu barfind, fie ca suntem in oras prin baruri, restaurante, parcuri, magazine, niciodata nu ne dispare zambetul de pe buze, si suntem mereu dispuse sa sarim una pentru cealalta, indiferent de problema.

Imi place sa le arat prietenilor mei cat sunt de importanti pentru mine, cei drept mult mai rar decat o faceam inainte, dar in anumite momente ii surprind cu o imbratisare, cu un mesaj dragut sau cu un cadou simbolic fara a fi nevoie de vreo ocazie.

Un prieten adevarat nu trebuie sa fie mereu langa tine, dar daca e langa tine atunci cand ai nevoie, sau atunci cand te astepti mai putin, asta il face mai special decat oricine altcineva.
Iubiti-va prietenii ca pe membrii familiei voastre, aveti incredere in ei si dovediti-va prietenia ori de cate ori simtiti ca este cazul, asa veti putea tine cat mai mult deschisa floarea prieteniei si toti in jurul vostru ii vor putea simti parfumul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu