23 mai 2009

My dear friends :)

Un post mai special, in care vreau sa vorbesc despre cei mai speciali prieteni ai mei, niste oameni la care tin extraordinar de mult, niste oameni care sunt extrem de importanti pentru mine si nu stiu ce m-as face fara ei iar atunci cand le gresesc cu cate ceva, ma simt cel mai josnic om de pe pamant .Prietenii mei, cei mai speciali sunt Ady,Paula si Katu . Acesti 3 oameni au stiut mereu sa-mi ridice moralul, au stiu mereu sa ma faca sa zambesc, au fost mereu alaturi de mine si cel mai important este ca m-au ascultat mereu cand aveam ceva sa le spun, cand aveam sufletul incarcat sau cand voiam sa le spun o vorba buna .

Ady : Ciudat, dar eu nu-mi imaginam ca el o sa ajunga intr-un timp atat de scurt sa-mi fie cel mai bun prieten. Am descoperit ca este un om extraordinar, cu o inima extraordinar de mare , un om pe care mereu te poti baza, un om care stie sa asculte si sa se faca ascultat . Din pacate multi nu-l cunosc la adevarata lui valoare si il vorbesc de rau . Eh, asa-i lumea din ziua de azi.
Ady, inca odata iti multumesc pentru ca mi-ai fost in tot acest timp nu un prieten ci un frate adevarat, iti multumesc ca mi-ai ridicat moralul atunci cand aveam cea mai mare nevoie, mereu ai stiut cum sa ma faci sa uit de probleme si ma faceai sa rad si sa nu ma consum pentru ele , iti multumesc ca datorita tie , am redescoperit o parte din mine pe care o lasasem aruncata undeva intr-un colt prafuit, si nu in ultimul rand imi cer scuze pentru toate momentele in care te-am enervat, suparat si mai ales pentru faza aceea pe care eu n-am sa mi-o iert ( stii tu la ce ma refer :P ) . Sper doar ca si eu am fost cat de cat un bun prieten pentru tine .P.S: Mai vreau plimbari prin parc la 5 jumate dimineata si sa ne mai alergam pe la metrou, ca sa ne mai spuna lumea " Maturizati-va mai baieti ! " , sa mai mergem pe stadion, la meci, sa mai facem misto de orice chestie, de orice necaz :D .

Paula: Of, ce as putea spune eu despre copilasul asta mic si plangacios . Esti o fata foarte foarte speciala iar multi nu-si dau seama de acest lucru si de aceea te calca in picioare. Ce pot sa-ti spun decat sa-ti tii fruntea sus, sa zambesti in continuare si sa ai putereea sa lupti . Si , inca ceva , te rog eu sa nu mai plangi ca-ti strici frumuseste de ochi .Mersi mult Paulici ca m-ai ascultat cand aveam draci, ca m-ai auzit plangand la telefon , ca mi-ai ridicat moralul si ca ai stiut mereu ce sa spui, ca sa ma faci sa zambesc . Te pup, iti multumesc pentru tot si sper ca am fost si pentru tine cat de cat un bun prieten .

Katu: Katutza mea mica , cine credea ca vom ramane prieteni dupa ce s-a intamplat acum cateva veri ? Ma bucur mult de tot ca nu am intrerupt legatura, ma bucur ca am ramas buni prieteni, ma bucur ca suntem mereu unul alaturi de celalalt in diferite momente ale vietii, chiar daca ne despart vreo 200 si ceva de kilometri . Acelasi lucru pe care i l-am spus si Paulei, esti o persoana extraordinara si multi nu stiu acest lucru . Ai grija de cei din jurul tau , in special de persoanele care merita . Te pup, si iti multumesc si tie pentru tot, pentru ca ai fost nu o buna, ci o foarte buna prietena ! Sper ca si pentru tine, am fost cat de cat un bun prieten .

Inca o data dragilor, va multumesc ca faceti parte din viata mea, va multumesc ca suportati acest copchil blond si sper ca mereu sa ramaneti cei mai speciali prieteni pe care-i am :) ! Va pup si aveti grija de voi !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu