25 mai 2009

Prieteniile virtuale.

Prieteniile se leaga oriunde pe net: pe forumuri cand ajungi sa dezbati diferite teme sau subiecte cu alti useri, pe messenger si de ce nu, pe bloguri.
Atunci cand vrei sa afli mai multe lucruri despre anumite persoane nu faci altceva decat sa le ceri id-ul de messenger si poti sa ajungi sa vorbesti cu acele persoane ore intregi si sa-ti dai seama ca, odata cu trecerea timpului, ajungeti sa va cunoasteti mult mai bine, ajunceti sa impartasiti anumite momente de fericire sau de tristete, ajungeti sa aveti incredere unul in celalalt si apare dorinta de a va intalni face to face. Intalnirle live iti dau oportunitatea sa vezi daca persoana sau persoanele respective sunt exact asa cum ti-au lasat impresia atunci cand erau in spatele unui monitor. Poti fi surprins si sa-ti dai seama ca nu e tocmai asa cum ti le-ai imaginat tu, iar in alte cazuri iti dai seama ca acele persoane sunt mult mai atasate de tine si sa iti dau senzatia ca va cunoasteti de ani de zile.

Prieteniile "online" au si ele cateva aspecte negative. Cand iti doresti sa fi aproape de prietenii tai atunci cand au nevoie de o vorba dulce, de o imbratisare sau cand au nevoie de cineva care sa-i asculte, apare vesnica problema : distanta. Fie ca te despart 200 km sau 60 km dorul e la fel de mare si nu poti face nimic ca sa-l potolesti.
Legarea prieteniilor prin intermediul internetului de multe ori ii poate face pe unii oameni sa petreaca cat mai mult timp in fata calculatorului si sa uite de prietenii din viata lor de zi cu zi si aici am atins din nou o trasatura negativa. Cu mult timp in urma, mi s-a reprosat si mie acest lucru cu toate ca nu era adevarat dar putin mi-a pasat.

Eu am foarte multi prieteni cunoscuti pe internet si trebuie sa recunosc ca sunt foarte mandra ei. Sunt oameni extradordinari cu un suflet de aur care ocupa un loc special in inima mea. Am ajuns sa ne cunoastem atat de bine incat isi dau seama intr-o clipa atunci cand sunt fericita sau cand sunt suparata. M-au ascultat atunci cand simteam nevoia sa vorbesc cu cineva, m-au ajutat atunci cand le-am cerut un sfat si mi-au ridicat moralul atunci cand ochii imi erau inecati in lacrimi.

Dupa parerea mea, aceste prietenii pot dura ani de zile.. daca sti sa le pastrezi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu