29 mai 2009

A fost odata -2- ...

M-am gandit sa continui un post scris de Katu, si sa vorbesc un pic despre prietenii pe care i-am avut , prieteni care candva mi-au castigat increderea dar apoi la fel cum mi-au castigat-o,la fel au si pierdut-o .
Recunosc, cateodata mi-aduc aminte cu zambetul pe buze, de momentele in care radeam, de momentele in care chiuleam de la o ora ( sau mai multe :)) ), de momentele in care ne impartaseam prolemele pe care le aveam si totusi, toate aceste amintiri imi lasa la sfarsit un gust amar.Prietenii acestia mi-au calcat increderea in picioare, mi-au intors spatele si in special au crezut in barfe . Pur si simplu au improscat prietenia cu minciuni, barfe si vorbe aruncate in sictir. Mereu cand aveau nevoie de mine, eram langa ei, dar uite ca s-a intamplat sa am si eu niste momente mai grele in viata cum ar fi in lunile iulie-august 2008 cand nu am intrat la Iasi, la facultate si imediat dupa, m-am despartit de iubita mea . Cand am avut nevoie de cel mai bun prieten al meu, el nu a putut sa ma ajute, pentru ca era prea ocupat cu fosta mea prietena . Da, recunosc, nu a fost o senzatie deloc placuta, vazand cum doua relatii stranse de prietenie s-au facut scrum . N-as fi fost om daca nu i-as fi iertat. Da, i-am iertat, cu greu, dar i-am iertat pentru ca au fost niste relatii stranse, niste relatii in care am "investit" o multime de sentimente. Intr-un fel, e bine ca s-au intamplat aceste lucruri deoarece am descoperit niste oameni minunati, niste oameni pe care ma pot baza, niste oameni pe care cu mandrie le pot spune PRIETENI .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu